جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

سایه اخراج روی سر ژنرال سابق استقلال| قلعه‌نویی از سیرجان هم اخراج می شود؟

  • کد خبر: ۹۶۴۵۱
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
سایه اخراج روی سر ژنرال سابق استقلال| قلعه‌نویی از سیرجان هم اخراج می شود؟
مدیران باشگاه گل گهر به قلعه نویی بابت نتایج ضعیفش تذکر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حذف گل گهر از جام حذفی، امیر قلعه نویی را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است. گل گهر که با ۲۱ امتیاز (با احتساب رأی کمیته انضباطی و کسر امتیاز از این تیم) در رده هشتم جدول قرار دارد، در جام حذفی نیز با نتیجه ۳ بر ۱ به نساجی باخت تا شانس از دست دادن سهمیه آسیایی از طریق جام حذفی را از دست داده باشد.

اتفاقی که واکنش مدیرعامل این باشگاه را به دنبال داشته است و محمد اسفندیارپور که پیش از این در برابر شایعات از سرمربی تیمش حمایت کرده بود، حالا با لحنی متفاوت درباره ادامه همکاری با قلعه نویی صحبت کرده و به نوعی به سرمربی سرشناس تیمش اولتیماتوم داده است.

او در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا به همکاری شان با امیر قلعه نویی ادامه می‌دهند، گفته است: در رابطه با مسائل فنی، بهتر است امیر قلعه نویی، سرمربی تیم، صحبت کند. متأسفانه گل گهر ناباورانه حذف شد. قبلا به کادر فنی درباره اهمیت جام حذفی برای باشگاه تأکید کرده بودیم و توقع داشتیم کادر فنی و بازیکنان تلاش بیشتری می‌کردند تا بتوانیم با موفقیت در این جام، دل هواداران را شاد کنیم. گل گهر از نظر فنی به مراتب بهتر از نساجی ظاهر شد، ولی نتوانست از حملاتش نتیجه لازم را بگیرد. در مقابل، نساجی ۳ بار ضدحمله زد و هر ۳ بار به گل رسید.

شکست تلخی بود و باید از هواداران فهیم خودمان که همواره همراه ما بوده اند، عذرخواهی کنیم. توقعات ما از کادر فنی مشخص است و قطعا ادامه همکاری ما منوط به برآورده کردن این توقعات خواهد بود. این ضرب الاجل، قطعا کار امیر قلعه نویی و شاگردانش در ادامه لیگ را سخت‌تر خواهد کرد؛ چرا که با توجه به امکانات گل گهر و بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد، احتمالا مدیران باشگاه سیرجانی از سرمربی تیمشان انتظار کسب سهمیه آسیایی دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->